Sammanfattning av dessa dagar...

Gårdagen:
Eftersom att Yvonne var sjuk igår, och historia är den enda lektionen vi har på fredagar, va jag ledig igår. Passade mig utmärkt, då jag var tvungen att ladda för spinningen kl. 5. Jag och Ida var duktiga och cyklade till friskis, när vi kom ner till spinningslaen satt Nicke där utanför och väntade på att det skulle öppna. Så vi tre satte oss brevid varandra, beredda på att dö en plågsam död. Som tur var klarade vi oss! Tack och lov för det säger jag, för senare på kvälen skulle Ida och jag gå på Mamma Mia tillsammans med Lovisa. HERRE. GUD. VA. BRA. DEN. VA! Jag var beredd på att bli besviken eftersom jag hört från så många att den ska vara så himmla bra, så jag var rädd att mina förväntningar var för höga. Men det var dom inte! Gaaalet bra var den! ♥



Idag:
Gymmet idag igen, det känns som att jag har bott på gymmet denna veckan! Först skivstång i måndags och onsdags, core i skolan i torsdags, spinning igår och gym idag. Men nu får det vaar nog! Detta var sisat träningen innan Gran Canaria! Det är inte långt kvar nu!! :D Jag kan inte fatta att om mindre än en vecka ligger vi och steker på en varm och skön strand, eller just vid den här tiden om en vacka sörplar vi nog på varsin god drink :) Mumma!

Nu:
Godiset jag köppt till bion igår blev aldrig uppätet och jag har gått och suktat efter det hela dagen, så nu ska jag sätta mig framför några avsnitt av One Tree Hill och snaska i mig av godsakerna. Sen ska jag lägga mig tidigt, eftersom att det känns som om jag börjar få feber :( INTE bra med tanke på att vi åker på onsdag!

Amanda - sista dagen med Ola imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0