Sista inlägget ikväll?

Många inlägg blidde det idag :) Så är det när man borde plugga men inte har lust. Tillskillnad från de andra blogginläggen har jag nu varit duktig och pluggat :) Fick ta mig i kragen efter att jag fått en kärleksfull utskällning av fröken Petersson som sa åt mig att ta tag i mitt liv. Det var ord och inga visor så jag satte mig ner på en gång efter att vi lagt på. Jag gick igenom alla muskler tills jag klarade alla en gång, sedan läste jag igenom glosorna och anteckningarna. Sen var jag stolt över mig själv så jag belönades med en paus... Jag bestämmde mig för att göra mamma glad och överraska henne med ett rendiskat kök tills hon kommer hem. Allt för att undvika anatomiboken... + att jag tycker om en glad mamma som säger att jag är duktig ^^

Nu försöker jag rippa över the rising skivan till datorn, får se hur det går med tanke på hur grovt jag misslyckades förra gången jag försökte är mina förhoppningar inte enorma. Johan får nog lov att ta en titt på datorn igen...

Amanda - jag lovar, jag ska plugga på tåget imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0