Träning

Idag var det core-träning som gällde. Hela dagen lång, varvat med teknik, träning och lite fysiologi. Helt slut i huvet var man till sist, jag var dock inte den enda då hela klassen var iupprorstillstånd den sista timmen. Stackars Maria fattade nog inte vad som flugit i oss ^^

Blev dessutom inbjuden på inflyttningsfest hos Malin L och Sofia B idag med! Inte fy skam! :D

Nu sitter jag och väntar på min kära pojkvän som berättade att han tänkte dyka upp här snart. Han har bilen när Ida är i gbg så han är så snäll att han hämtar mig så att jag slipper cykla i denna kalla kväll!

Imorgon är jag och Jonna lediga, eller vi ska plugga hemma. Skönt att slippa åka till skolan, dessutom jobbar jag så mkt bättra hemma! :)

Amanda - imorgon ska jag träffa min Buttran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0