Upprepning?

Jag har absolut ingenting att gör just nu! Jag känner att detta är ett väldigt vanligt förrekommande problm här i bloggen, för att inte tala om i mitt liv som hemmaliggande sjukling. Jag ska laga mat eftersom att mamma kommer hem senare, men just nu är jag inte hungrig så då känns det onödigt att börja med det... Ingenting kul på TV, har redan suttit vid daton nån timme idag så här finns inget kul heller (förutom att skriva här såklart, dessvärre har jag inget vettig att skriva om..) dessutom känner jag att anatomipluggandet lägger jag ner för dagen då alla fästen, ursprung och funktioner snurrar runt i huvudet på mig.

Detta tar snart död på mig! Åh det är så himmla tråkigt, och jag får inte gå till skolan imon heller :/ måste vara hemma och se hur den nya medicinen värkar. Dessutom måste jag ta det koooolungt, vilket betyder att jag inte får festa, inte ens om jag inte dricker. :( Och Jonna som ska ha stooor fest på lördag!

Den stora frågan nu är: vad fan ska jag göra när alla andra är på fest? Och hur ska jag undvika den stora deprisionen som kommer smygande när jag bara sitter inne som någon annan jävla fånge?

Amanda - Snälla uppmuntra mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0