Duktig eftermiddag

Bara för att jag är hemma och är sjuk betyder inte det att jag inte kan plugga. Jag har försökt att bevisa motsattsen för mig själv, alltså att det absoult inte går att plugga när man är sjuk, men tyvärr är jag så illa tvungen när vi har stort prov i anatomi där allt det vi lärt oss i 1:an, 2:an och 3:an är med, detta är om mindre än en vecka så jag känner att paniken börja stiga lite smått! Jag kan berätta att jag minst sagt bevisade motsatsen till min första teori då jag känner mig väldigt produaktiv.
Detta har jag fått gjort på en och en halv timme:
    ♥ Markerat ut skelettets olika delar, på tre papper.
    ♥ Skrivit klart vilka rörelser som går att utföra i olika leder.
    ♥ Börjat på vilka muskler som går över vart.
    ♥ Skrivit klart alla hjälplappar så att jag kan öva ordentligt.
    ♥ Letat efter (och hittat) de orden jag inte visst vart de befann sig på kroppen.

Hur jag spenderade min eftermiddag kan ni se på bilden ovan...



Tänk dig två sånna här pappaer till, En framsida-gubbe och en sidan-gubbe, fullproppade med ord som insicura jugularis sterni, epicondylis medials femoris och min personliga favorit: processus xiphoideus. Puh!

Amanda - Nu har jag gjort mig förtjänt av en kopp te och lite OTH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0