Välkommen tillbaka Amanda!

Man tackar! Det är grymt skönt att vara hemma igen, trots att jag nu mera är van vid + 30 grader och håller på att frysa ihjäl så fort jag sticker näsan utanför dörren. Men hemma finns min underbara säng, som jag har upptäckt under mina resor är världens bästa säng. Här finns också mamma, pappa, Anton och Alfred, och så klart, här finns Ola! ♥

Jag orkar inte berätta om resan nu. Det är föör mycket. Men en sak jag kan berätta är hur vi, Sofie, Ida, Emma och jag, sammanfattade resan men endast fyra ord.
Emma: Händelserik
Ida: Sol
Amanda: Smaklös
Sofie: Intresant
Visst blir ni ännu mer nyfikna nu? ;)

Jag tror jag får ha lite organsation på berättandet om resan, så vad sägs som att jag lägger upp en dag i taget?

Amanda - Tack mina älskade neger-vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0