Bruce, igen

Jag har enormt tråkigt! Sista OTH-avsnittet är avklarat och det går ingenting kul på TV! Så jag satte mig ner för att lyssna lite på min hjälte och hans vackra stämma. Nu har jag lyssnat igenom hela Born in the USA plattan, bara suttit på golvet och syndat med ett äpple. Nu tänkte jag lyssna in mig på alla låtar på The Rising, tvärr tog mitt äpple slut för ett tag sen. Jag tror aldrig att ett äpple någon gång smakat så gott! Det är sant som dom säger, förbjuden frukt är godare ^^

We told each other that we were the wildest, the wildest things we'd ever seen
Now I wished you would have told me, I wished I could have talked to you
Just to say goodbye Bobby Jean
Now we went walking in the rain talking about the pain that from the world we hid
Now there ain't nobody, nowhere, nohow gonna ever understand me the way you did
Bobby Jean - Bruce Springsteen Born in the USA -84

Amanda -
Big Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0