Dåååligt!

Jag känner att tonen här i bloggen har varit väldigt mörk de senaste dagarna, för att inte säga veckorna. Tyvärr blir det ingen ändrig på det idag heller då jag är hemma igen :/ Magen spökar och jag har knappt fått en blund i natt :/ Eftersom att jag inte var med på redovisningen i fredags skulle jag maila över det jag skulle ha sagt till Yvonne, hittar jag det som jag så duktigt skrev in på datorn förra onsdagen? Nejdå, för jag hade glömt att spara det på säkerhetstjofräset så det försvann när Johan befriade vår lilla dator från viruset. Jaja, tänker jag och tar fram historaboken för att börja om på nytt, tar upp en sida i words och kommer på att mamma inte har instalerat det än så det går inte att skriva, där med kan jag inte få iväg detta förbannade mail till Yvonne och kommer där med bli underkänd! Strålande! Dessutom har jag lite andra uppgifter som jag måste skriva på datorn, som jag inte heller kan göra då!

Amanda - Now young faces grow sad and old an hearts of fire grow cold

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0