Don't you just looove this day?

Jag vill bara säga tusen och åter tusen tack! Det är sånna här dagar som får en att längta efter torsdagens tortyrkammare. För det första har mitt magsår inte läkt ordentligt, så jag mår konstigt och har ont i magen. För det andra har jag idag, eftersom jag var sjuk nästan hela förra veckan, fått miljoner uppgifter att göra. För det tredje har jag fått x-antal utbrott på en speciel klassmedlem som skulle kunna prata hål i öronen på en med en bit silvertejp för munnen. För det fjärde, jag har berättat för Jonna och Linnéa exakt hur många dagar tills det är jag ska till Gran Canaria, sen hokuspokus så ska jag inte dit.

Amanda - lately girl you get your kicks from just driving me down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0