En vanlig söndag :)

Nyss hemkommen från en äckligt varm och svettig promenad med Ida och Sofie :) Tycker att det var väldigt trevligt att träffa dessa två goingar eftersom att jag under sommarlovets gång vant mig vid att träffa dom nästan varje dag, men nu när skolan dragit igång igen ser jag dom nästan aldrig :/

Dessutom fick jag idag reda på att min högt älskade vän Emma "Iceis" Karlsson tog körkort i fredags! Stort garttis till henne! :D Nu är det bara jag som inte har körkort av GC-gänget, men jag känner att det får vänta till efter studenten, eller iaf till efter certifieringen då man måste ha 100% rätt på det muntliga provet :S Plugga någon?!

Här har vi hon med körkortet! Visst är hon underbar? <3


På onsdag ska resan till Gran Canaria vara inbetald, så nu är det jävlar i mig inte långt kvar tills vi åker brudar! Ska bli så härligt att få komma bort från kalla Sverige! Det är ju självjklart ett STORT plus att vi är lediga en halv vecka till när vi kommit hem eftersom att vi är hemma onsdagen på höstlovet! Gott!

Amanda - nu dusch, sen nytt avsnitt av One Tree Hill <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0