God morgon världen!

Jag vaknade precis, eller för 20 min. sen. Var uppe i morsa och grattade min lillebror Anton som fyller hela 16 år idag! :) Han fick en t-shirt av mig som jag tror ha tyckte väldigt mycket om :)

födelsedagsbarnethaha


Idag vaknade jag med ännu mer träningsvärk än igår :/ Men också med en armbågsled som vägrar att sträcka ut sig helt. Ajaj! Inte bra! Pappa tror att jag har övertränat den eftersom att musklen är stenhård och som en stor klump när den är alldeles avslappnad. Det värker iaf i den hela tiden så jag smörjde på lite zon för att det skulle bli bättre, blev det de? Ja, faktiskt, men dessvärre bara i typ 10 minuter, sen satte det igång att värka igen! :/ Känner mig lite halvt handikappad då jag knappt kan använda den till något. Nu t.ex. skriver jag bara med högerhanden. Eller, min vänstra tumme trycker på "a"... så där bra kanske?!

Nu ska jag laga frulle och sedan sätta mig med min vän Historia boken för att skriva lite om Alexander den store. Och när jag är klar med det, eller inte orkar mer, får jag nog så snällt ta fram anatomiboken och börja plugga muskler, eftersom on bara två veckor ska vi ha prov på 28 muskler + allt annat vi har lärt oss i trean, tvåan och ettan. Jippei yey! Sen måste jag även städa lite här hemma, för ikväll får vi hela släkten på middag, 24 pers. är det som kommer. Hur fan ska vi få plats nu då?!

Amanda - It's just me Lord, pray I'm able

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0