Hej igen..

Jag vet att uppdateringen har varit väldigt dålig nu, men det beror på att vi fått skicka iväg vår dator till Johan eftersom vi hade fått virus. Men det fixade han så nu är datorn nästan som ny. Snäll som han är kunde han fixa så att han kopierade alla mina låtar och bilder och sedan la in dom på datorn igen! Det hade inte varit så roligt att bli av med dom eftersom jag har massa bilder sen Italien, massa olika fester sen i sommras och sen sjävlklart, när vi var i Helsingborg/Helsingör!

Ida ska jag och Ida upp till Kärleken, tror jag det var, för att kolla på när Axel och hans lag spelar cup. Ska bli mysigt att träffa Ida igen! Inte träffat henne på hela veckan :/


Amanda - nu ska damtrasan fram igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0