Hej igen..

Nu sitter jag och lyssnar på live inspelningen av Queens låt under pressure på Wembley Stadium, år 1986. Den är verkligen helt totalt grym!! Älskar när basisten spelar introt till låten! Det jag ville komma fram till med detta inlägget är att gammal musik är bra! T.ex. denna låten, den är från 1986! (iaf denna versionen, sen vet jag ju inte när den skrevs..) ett annat exempel är Bruce Springsteen! Det bästa med honom är att han är 59 bast och fortfarande har samma jävla energi och utsrålning som när han var yngre!
Jag älskar den mannen!

Amanda
- Dagens första avsnitt av One Tree Hill och dagens första kopp tee, väntar på mig vid soffan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0