helgen

Helgen blev inte riktigt som planerad tyvärr.. Hemma hos Ida hade vi det väldigt mysigt när vi satt och åt tacos, drack lite och snackade. Sen vidare hem till Rasums där det också var väldans trevligt. :) Så ringde min lilla pojke och frågade om han kunde våldgästa, dessvärre kunde jag inte riktigt förklara vägen så jag gick och mötte honom vid bibblan. Där ungefär blev allt svart. Det jag kommer ihåg är att jag hade så hemskt ont i magen att jag inte riktigt visst vart jag skulle ta vägen! Vi fick ta taxi hem till mig där en väldigt orolig mamma väntade.

Lördagen var nog årets mest chilliga dag. Kom hem till Ida där vi åt våfflor, choklad, oliver, nachos med ost, gräddfil och tacosås och drack cocacola och juice. Mumma. På eftermiddagen blev vi lite naniga så vi gick och la oss i l
Lasses och Maries sängar som är himelska, sånna som man kan höja och sänka vid huvudet och fötterna och så har dom assköna duntäcken. Där sommnade vi gott undertiden vi kollade på avsnitt efter avsnitt av topmodel :)

På kvällen skulle vi äta på verona, men jag kände att jag nog borde äta hemma så att jag visst vad för nått jag stoppade i mig. Kom och hälsade på mina damer efter att jag ätit och sen åkte vi vidare till teatern för att kolla Björn Gustafsson och gänget. Att jag inte dog av skratt när Björn berättade omsin skidresa! xD

För att berätta om varför jag sitter här kl. kvart över 9 en måndagmorgon.. Jag är sjuk igen. Magen vägrar nämligen bli bättre och mamma ringde till dokton igen! Oh no!! Me don't want to!! :(

Amanda - det är ju fest på lördag ju :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0