Hemma igen!

Som nämnt tidigare: Jag verkligen avskyr att gå till doktorn! Det finns bara en söt liten läkare som jag inte avskyr, det vet mamma, så när hon ringde för att beställa tid bad hon att jag skulle få gå till honom. Visst sa dom. det går fint, men han är tillbaka först på torsdag! Fine tänkte jag, då väntar jag i två dagar då! När jag kommer till kliniken, rädd som ett rådjur i storstaden så får jag reda på att det har blivit en ändring. Jag kan inte få min kära doktor utan jag får en annan. Paniknivån var låångt över medel då kan jag medela.

Jag kan tala om att min nya doktor var jättetrevlig (men jag tycker fortfarande inte om henne!) så det gick jätte bra. Efter att dom massakerat färdig mitt stackars finger med en massa nålar satte hon mig på nån jävla diet. Jag blir så trött! Jag får bara äta kokt mat i två veckor, bara äta 3 ggr om dagen, ifall jag var jättehungrig fick jag ta en banan eftersom att det var det bästa för min stackars mage, dom som känner mig vet att jag avskyr banan som pesten, så det var ju väldigt passande! Dessutom får jag inte äta några sötsaker alls, jag som hade tänkt belöna migsjälv med en stor muffins bara för att jag var så duktig och gick till doktorn. Precis som när man var barn och fick ett klistermärke, ni vet. Men nej, det fick jag ju inte!

Inte nog med den lilla dieten, jag fick ytterligare två mediciner, så nu går jag på sammanlagt fyra mediciner! Och dom säger att mediciner inte är bra för magen... Rätt så ironiskt faktiskt!

Amanda - nu ska jag gå och deppa framför 3:e säsongen OTH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0