Hundrade-lusse-dagen

Dålig uppdatering, jag bara känner det! Men det är faktiskt inte mitt fel, min dator har fått en släng av någon allvarlig sjukdom så ibland tar det 20 minuter bara att få den att starta och ibland är den seg som aldrig förr. Vet inte vad det är dock...

för att återgå till rubriken: idag var det då dagen med tre siffror! Det är nämligen bara 100 dagar kvar till Lussevakan! Nej men jag, Linnéa och Jonna har liv, vi lovar det!

Ikväll blir det antagligen hem till kusin Fredrik och hanns Evelina som har inflyttningsfest, det är dock inte spikat än på grund av min väldiga förkyldning som kryper på mig mer och mer för var sekund.. :/ Det skumma är att jag mår sämre nu än vad jag gjorde i morse när jag precis vaknat, vilket jag absolut inte brukar göra! Ringde nyss min pojke som tyckte att jag skulle bedda ner mig i sängen för att sedan prepparera mig med massa mediciner för att kunna åka hem till Fredrik och Evelina. Men jag tror nämligen att om jag lägger mig kommer jag inte kunna komma upp mer, så vi får se hur vi gör med den saken!

Fick förövrigt ett grupparbete som ska vara klart på fredag, (ja om två dagar) ursäkta mig, men hur ska tre personer, som inte ens bor i samma stad lyckas göra ett grupparbete på två dagar? Berätta det för mig! Jag blir så matt!

Amanda - fetingfest med mig och Linnéa i helgen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0