I väntan på ett samtal från Ida...

Nu har jag pluggat klart för idag! Jag har skrvit två sidor om kvinnornas roll och ställning i Grekland under antiken, sen ska jag bara skriva om Alexander den stores tid. Men det får vänta tills på onsdag. Kom nyss ut ur duschen, jag hade bestämt mig för att få bort allt klor som fortfarande finns kvar på min kropp sen vattengympan igår. Lite irriterande att det fortfarande luktade när jag duschat två gånger! Men nu tror jag att allt ska vara borta. Skrubbat och tvålat in och tagit schampo typ tre gånger så jag hoppas på resultat, hatar klorlukt!

I eftermiddag ska jag som sagt träffa ida, hoppas på att hon är med på en runde in till stan för jag har lite att göra..
    ♥ Lämna in min skinjacka så att de kan laga dragkedjan
    ♥ Hämta linser på synsam, då jag tappat en.
    ♥ Köpa ny mascara
    ♥ Titta på kläder till Jonnas 18-års fest den 4 oktober! :D

Amanda - vad ska jag äta till mat nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0