Imorgon <3

Jag är så gaalet taggad för morgondagen att hälften hade varit nog för att vinna en boxningsmatch! Jag kommer inte kunna somna inatt, så spänd är jag! :D På förmiddagen ska jag ta en runda med min pojke till Eurostop, hem och äta, åka till stan med Ida och Sofie för att leta efter något att ta på sig på kvällen + lite annat smått och gott som kan behövas inhandlas för en riktig krogrunda på staden :) När jag hittat min/mitt drömklänning/linne ska vi hem till Ida för att äta tacos, göra oss vackra, ha lite girltalk och förtända! Vidare til Raz som har förfest och sen till UNDERBAR! När vi dansat sönder våra fötter ska vi hem till Ida och nana kudden för att sedan vakna bakis som aldrig förr och ligga och titta film, drick cola och äta godis hela dagen, utan några skuldkänslor, at all!!

Amanda - morgondagen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0