Myskväll

Ikväll ska jag hem till Chrille för att ha en mysig hemma kväll med min älskade Linnéa ♥
Tänkte först titta förbi hemma hos Ola, eftersom att det var väääldigt längesen vi sågs! :( Vilket jag tycker är tråkigt och tänker ändra på!

Nu var de sista avsnitten av OTH avklarade dom med, galet hur mycket jag har tittat och att jag ändå inte är mätt på det.. Få titta över min budget och se om jag kan skrapa fram några slantar till att köpa säsong 2 och 3, för jag är totalsåld på människorna i den lilla staden Tree Hill :) Tycker att det är så sjukt sött när Nathan och Haley har gift sig, satt och hoppades att det var denna säsongen för jag ville så gärna se det! :P Jag vet, jag är töntig!

Nu är det snat dax för mat som jag och min mamma har lagat, spagethi och köttfärsås med parmesanost och en supergod sallad :) 

Amanda - min mage kurrar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0