One Tree Hill <3

Idag är jag dessvärre hemma och är sjuk, så jag tycker väääldigt synd om mig själv just nu. Det var en av anledningarna till att jag bad Anton köra mig in till staden på sin moppe för att jag skulle kunna hyra OTH-boxen. Men så lätt ska det inte gå! När jag plågat mig genom resan och var framme vid hemmakväll står det att dom öppnar kl. 11! Och vad kan klockan vara då? Ja men precis, den var inte mycket mer än 10.. Anton bestämmer sig för att köra in till stan och lämna tillbaka sitt psp, men det var jag inte lika sugen på eftersom att jag har sett bättre ut i mina dagar då dagens outfit lyder så här: Grå joggingbyxor som för det första är alldeles på tok för noppiga för att ens borde ha fått överleva min garderobrensning och för det andra är dom dagen till ära väldigt smutsiga, en rosa tjocktröja och min väst som jag köppte i typ 8:an, håret var uppsatt i en hög toffs igår när jag gick och la mig, men den har förfallit lite under natten och ser i bästa fall ut som nått katten släpat in, så ni kan ju förstå varför jag absolut inte ville följa med in till stan! Så jag satt snällt och väntade vid norre katts prak på att min bror skulle komma tillbaka, och det gjorde han, vid halv 11, då var det inte riktigt lönt att åka hem igen så vi fick snällt vänta lite till!

Äntligen inne på Viddan går jag med nyfunnen energi bort till hyllan med dvd-boxar. The O.C fanns där, Gillemore girls också, rome, seinfeldt och så vidare och så vidare, men fanns där någon One Tree Hill? Nej! Inte ens en ändaste liten box med One Tree Hill fanns där! Jag blev totaldeprimerad! Anton kom med den lysande idén att fråga i kassan och det gjorde jag.
- Ja, vi har säsong tre.. (YES! tänkte jag, trean får fan gå bra den med!) Men det är för tillfället uthyrd! HELVETTE!

Så jag gick och letade efter en dvd-box att köpa, tillslut såg jag den! Det var som om det lösupp ett starkt ljus bakom den och jag hörde änglakören sjunga! Jag kan nästan svära på att boxen hade en gloria runt om sig men det kan vara min feberyra... Så jag köppte den! Så nu kan jag titta på mina älsklinga precis när jag vill! :D


Amanda - Tack Anton! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0