Promenad

Nu hade jag tänkt att jag skulle ta en promenad. Ringde Ida för att fråga om hon ville med ut en runda, men ingen svarade, så jag får gå ensam... Eller ensam och ensam, jag har min alltid lika trogne vän mobilen med mig! Det är finfina grjer på den ska ni veta! :)

Lite senare ska Ola titta förbi så att vi kan mysa lite, det har han lovat! Så det så! :D

Jag tror att det kommer bli en jätte bra vecka!
    ♥ Imorgon, måndag - tandläkaren, det enda som jag inte tycker om denna veckan.
    ♥ Tisdag - massage som vanligt + kurorten mat, aldrig fel!
    ♥ Onsdag -Anton fyller 16, då komer givetvis hela släkten, inklusive min Ola :)
    ♥ Torsdag - träningsdag, kan inte fatta att jag ser fram emot det!
    ♥ Fredag - UNDERBAR med tillhörande förfest!
    ♥ Lördag - Björn Gustafsson på teatern :D + Fredrik fyller 24 år :)
    ♥ Söndag - Till Fredriks och Evelinas nya lägenhet för att fika lite :)

Amanda - Visst låter min vecka spännande?


Kommentarer
Postat av: Emma

Äntligen ska jag få träffa min långt borta släktig!!! åå kan säga att vi kommer att vara som smör i solen!! SMÄLTA SÖNDER KOMMER VI ATT GÖRA!!!! HAHHA faaaan vd jag längtar!

2008-09-22 @ 07:44:12
URL: http://memorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0