Söndag

Gårdagen var trevlig! Iaf hemma hos Chrille :) När vi åkte till Paula senare på kvällen var det tyvärr inte lika kul. Det som var roligt var att träffa tjejerna igen, gör ju inte det allt för ofta eftersom jag inte går på sannarp... Som jag och Ida sa några gånger igår: Jag är glad att jag inte drack! För idag mår jag bra och kan plugga. Kommer precis från anatomi-boken. Har nästan glömt alla muskler, så längesen var det som jag pluggade... usch och fy!

Nu sitter jag och ladda in Bruce Springsteen låtar på datorn eftersom att de senaste jag la in försvann när Johan fixade datan. Tyvärr verkar det som om datorn har fått alvrliga problem då det inte funkar..

Amanda - jag och Linnéa har en hemlighet som bara Ida vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0