Tandläkaren

Har varit hos tandläkaren idag :/ det var minsan en smärtsam upplevelse, det vill jag bara säga. Mina tänder är inte riktigt som dom ska, så jag hade fått ett hål på ett ställe där jag inte kommer åt att borsta. Förjävligt rent ut sagt! Så det fick jag ju snällt gå med på att laga. Eftersom jag har bestämt mig för att vänja mig vid smärta och inte vara en sån mes, ville jag inte ha bedövning. Så dom borrade, och borrade och borrade... Och jag låg och tänkte på Gran Canaria! Puh!

Nu sitter jag och äter lite mat, ris, fläskkotlett och sås mumma! Senare ikväll var tanken att jag och Ida skulle gå på skivstäng, men mamma hade inte pengar ut så att jag kunde betala gym kortet. Funderar på om jag ska betala det själv så kan jag få pengar av henne sen, för jag har verkligen lust med att förbränna kalorier! :)

Amanda - I don't belive in magic, but for you I will ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

Finns det någon dag denna eller nästa vecka som lilla Amanda har lust att följa med på en liten längre tur med min hund?? Och sen kanske hem och dricka lite te eller kaffa eller något liknande :) PUSS <3 :)

2008-09-22 @ 18:30:39
URL: http://caaaroliiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0