Till ära av Chad Michael Murray :)

Jag visste det! Jag skulle aldrig ha gått och lagt mig! Jag skulle ha härdat de sista timmarna fram till festen, men nej.. "Bara en halvtimme" blev till tre timmar och ett huvud som känns som ett duntäcke, extrastort och fluffigt. Så istället för att gå på kusins inflyttningsfest sitter jag här och har sjuka cravings efter One Tree Hill boxen, men den finns dessvärre på Videomix, förlåt Hemmakväll, och dit är det aldeles förlångt!
Kom på hur bra OTH var när jag såg ett av de gamla avsnitten som gick på TV innan idag, och nu kan jag knappt vänta tills jag får se nästa! Helst ska det då vara första avsnittet av första säsongen eftersom jag bara har sett det en gång och det var hemma hos Carro när serien var aldeles ny. Jag kommer ihåg när vi satt på Carros golv och dregglade över Chad. Då hade jag inte en aning om vem han var och en ännu mindre aning om att just han skulle få pryda min bakgrundsbild OCH skärmsläckare på datorn OCH på mobilen i många år framöver. Nu vet jag det, och när jag tittar på honom nu förstå jag varför han gjorde det med! Han är ju såå läcker! :)



Amanda
- Ja men lite i alla fall, så lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0