Tjoho!

Lördag igen, veckorna bara rinner iväg... Gårdagen var väldigt mysig, men oförväntat stressig. Först cyklade jag, Ida och Axel in til stan. Där fixade jag min skinjacka. Kostade baar 75 kr! Och jag som misstänkte att det kunde gå på ett par tre hundra. Tur jag hade där! :) Sen satte vi oss på Esspresso House uteservering för att sedan med rasande fart cykla hemåt igen för att Axel skulle köra motorcross. Eftersom att mer än halva familjen Petersson skulle iväg fick Ida snällt leka taxi. Först ut var det Lasse som skulle in till stan. Jag följde med för att vi skulle hyra film på Hemmakväll, men det hans inte med eftersom att vi var tvugna att laga mat innan Becca skulle iväg. När vi fått in lasangen i ugnen körde Ida Marie in till staden medan jag fixade med hallonpajen. När ida kom tillbaka åt vi, för att sedan, mitt i maten köra Becca in till stan och för att hyra film och köpa godis. Sen åt vi klart, kollade på Systrar i jeans, (dock baar jag som kollade, Ida och Axel sommnade) åt godis och hallonpajen som blev extremt misslyckad. Det blev iaf en väldigt mysig dag och kväll.

Nu väntar jag på att pappa ska bli klar i duschen så att han och jag kan åka och köpa nytt märke till tåg kortet och lite andra saker inne på maxi.

Amanda - På måndag är det en månad kvar till Gran Canaria! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0