Träningsvärk!

Som min vän Linnéa så bra hade uttryckt det: jag har sjukemans-träningsvärken! Jag lovar. Jag och Ida var på skivstången igår, väldigt kul, men extremt jobbigt! Men det finns nog inget bättre än när man kommer hem efter ett hårt träningspass, det har regnat lite lätt på cykelturen hem, och man får ställa sig i en varm duschen och bara känna att man varit såå duktig! Sen sätta sig ner i lugn och ro och äta god mat. Dessutom blir den goda maten ännu godare när man kommer hem hungrig från en träning! :)

Dagen i skolan idag har varit väldigt rolig! Var borta på kurorten och fick massa nya muskler att lära sig ursprung, fäste och funktion på. Det är sånt som man borde hata pga de latinska namnen, men jag tycker att det är roligt och intressant. Som nu, när jag har träningsvärk, så vet jag exakt i viken muskel jag har träningsvär och vad den muskeln kan göra. Jag tycker det är kul iaf, kalla mig töntig, men så är det! ;) På eftermiddagen masserade jag, Hanna och Elin varandra, det var en upplevelse som hette duga det. Väldigt stressigt blev det eftersom vi var tre och alla andera två, men ack så kul vi hade det! x)

Nu ska jag ta en promenad med min träningsvärk för att sedan cykla bort till Ida och Axel för att kolla film och mysa i soffan. Ida är nämligen också ledig imorgon. Då tänkte vi att vi skulle ta oss en sväng till gymmet, men vi får se hur det blir med det.

Vi har iaf bestämt att på fredag, efter vår lilla shoppingrunda på staden ska jag följa med hem till henne för att äta och göra oss iordning där innan förfesten hos Rasmus och Underbar! Myspys tycker jag om det! :D

Amanda - If I'm a fool, I'll be a fool, darling for you

Kommentarer
Postat av: eeeelin

ja, nu kommer vi bli liite äldre.

:)

2008-09-24 @ 15:20:52
URL: http://iilin. blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0