Tyck synd om mig!

För det är det faktiskt väldigt mycket! Synd om mig alltså.. :P Nu sitter jag hemma igen för att jag är sjuk. Mamma skulle tvingade iväg mig till doktorn idag, men han var sjuk så vi får vänta tills på torsdag, halv fyra, vilket betyder att jag måste gå från Annas lektion. Inte bra när jag inte var där förra gången heller!

Jag hatar att gå till doktorn, inte det att han är dumpå något sätt. Absolut inte! Han är tvärtemot den trevligaste på jorden, typ. Men jag hatar fortfarande att gå dit. Det får mig att känna mig sjukare än vad jag igentligen är, och det känns inte så positivt. :(

Det enda som får min dag att se lite ljus är One Tree Hill :) Tackar Gudarna att jag köppt säsong två och tre igår!

I'm waitin', waitin' on a synny day, gonna chase the cloud away, I'm waitin' on a sunny day

Amanda - Bruce Springsteen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0