Boooring

Nu har jag börjat på historian, det tog dock lite tid då jag kom att andra avenyn hade börjat igen, så jag vara ju bara tvungen att kolla på de avsnitten jag missade... Jag tror Yvonne har full förståelse för detta! Hmm? Nu har jag en paus, kom inte så jättelångt, men det är så jobbigt att skiva med tanke på att jag baar kan skirva med en hand.. :( Buhu! Så jag satte mig här istället, för att skriva... jävligt logiskt måste jag säga.. NOT! ^^

Hursom hälst, jag hade nästn glömt hur snygg Jonas Bane som splar Kim i Andra Avenyn är! Mums på den killen! Tycker dock inte om att Olga och Jossan slutat så att Liv blir ensam kvar... Tror dock hon överlever, men ändå! Hahaha, djupgående diskussioner med mig själv om Andra Avenyn käns såå stabilt.. Världesklass på den du!



Lyssnade lite på Bruce Springsteen (nähä?) och U2 när dom gör "Stand by me" tillsammans. HERRE. GUD. MIN. SKAPARE. VAD. BRA. DET. ÄR!!
Bono: Anybody else who likes to play my guitar? Bruce Springsteen likes to play my guitar. I gues you guys konw him? Is he a local boy, or something?

Amanda - Thank you, good night and God bless you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0