Vad som hälst...

Exakt vad som hälst, skulle jag ge för att få vara på Bruce Springsteens konsert i Paris -85! Vad som hälst! Han spelade hans bästa låtar och i de absoult bästa versionerna dessutom, sitter och drömmer om att jag var där. När jag hör publiken sjunga första versen på Hungry Heart står varenda litet hårstra på min arm rakt upp! Synd bara att mina föräldrar inte ens tänkt tanken på mig vid det lagret...

Hey little girl standing on the corner, today's your lucky day for sure all right
Me and my buddy we're from New York City we got $200 we want to rock all night
Girl you're looking at two big spenders why the world don't know what me and Wayne might do
Our pa's each own one of the World Trade Centers for a kiss and a smile I'll give mine all to you
Darlington County -
Bruce Springsteen, Born in the USA -84




Amanda
- visst är texten grym?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0