Balbiljetter

Nu har jag, trots allt, fått tag i balbiljetter till mig och Ola. Det var ett jädrans tilltrasslande och många sura miner, men nu är jag glad att jag ska gå så att jag får använda min fina klänning! :)

Förövrigt är jag galet trött. Jag sov 3 timmar i natt så jag har en anledning. Vid 12 hade jag ännu inte gått för att lägga mig helt (även om jag teknikstsett låg till sängs hela dagen). Jag var inte alls trött eftersom att jag vaknade vid halv 12 på dagen igår eftersom jag var hemma och var sjuk. Så när klockan väl slog 00:00 bestämde jag mig för att läsa lite, bara lite sa jag till mig själv, så att jag skulle bli trött. Där uppstod första problemet - jag blev inte trött. Sen var ju bokens braighets-grad ett annat själ till att jag inte la den ifrån mig..... Så vid tre kollade jag sista gången på klockan och blev arg på mig själv att tiden gått så fort. Dessvärre tog det ett tag innan jag somnade. Klockan 06:19 vaknade jag (Japp, jag ställde den på 19 över för att ha 1 minut till på mig att göra mig iordning, eftersom det oftast är 1 minut jag saknar - ja, det verkade mer logiskt igårkväll) och då hade jag inte fått många timmar av min skönhetssömn. Och som det märktes. Jag var ett vrak där jag satt och väntade på Bal-biljetterna i PS koridor. Linnéa var snäll och sa inget för ens jag beklagade mig över elendet. Då sa hon (väldigt försikigt): Du är lite röd i ögonen. Om jag var röd i ögonen liksom. Linserna skavde så det kändes som om jag hade en sandlåda i ögonen och håret hade jag låtit torka i fartvinden när jag cyklade. Inte den frissan jag har tänkt mig inför balen med andra ord...

Väl hemma fick jag snällt sätta mig och skriva klart psykologiarbetet som ska va inne imon. När det var klart fick jag ett infall och började städa mitt rum, när det var halvklart satte jag mig och kollade på Gilmore girls, och i reklamepauserna - top model. När AFV började på 5:an stängde jag av TV, istället för att fortsätta med att städa rummet övergick jag till garderoben. Jag har med andra ord två halvfärdiga projekt inne på mitt rum just nu, som jag absolut inte orkar ta tag i.

Efter denna hårde dag förtjänar jag lite Andra Avenyn, och det nu. Så Ciao mina vänner :)

Amanda - 20 sidor kvar av Breaking dawn

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är alltid lika fin enligt mig ;)<3

2009-04-08 @ 23:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0