Breaking dawn - så länge vi båda andas

Jag är som besatt! Det enda jag gjorde igår (nästan iaf) var att läsa så länge vi båda andas. Den är sjukt bra. Gårdagen började med att jag läsre de sista 30 sidorna i när jag hör ditt hjärta, 3:e Twilightbocken (Eclips), och sen fortsatte jag på fyran.


Gårdagens läsning resulterade i detta. Ni ser mitt rosa bokmärke hoppas jag! Jag har faktiskt gjort det själv! ;)


K Ä R L E K


J A  T A C K !


M U M S


G A L E T !


Robert Pattinsson, Cam Gigandet och Taylor Lautner - m a a a a t


Taylor Lautner

Amanda - Längtar jag till att de kommer på film? JA!

Kommentarer
Postat av: Emma

JAG DÖÖÖR DE ÄR SÅ JEEEWLA SNYGGA OCH BÖCKERNA ÄR SÅ SJUUUUUUKT BRA! jag dog när jag läste de!

döddöddöd!!!!

2009-04-05 @ 14:40:23
URL: http://memorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0