gårdagen

Igårkväll var vi som sagt hemma hos några gamla kompisar. Det bjöds på god mat och efterrätt. Sen bestämmde jag och Jacob oss för att dra ner på fest till östrastranden. Jacobs kompis Max körde oss, så vi slapp buss och annat bök. Efterlite rundkörning med deras kompisar hamnade vi til slut nere på östra där vi träffade deras andra kompis matte. PÅ stranden var det bäckmörkt och rökigt och dessutom kände jag mig lite för gammal för tillställningen, så vi drog in till BM, men där var det inget folk, så vi drog hem till Jacob igen där vi skulle spela guitar hero. Väl hemma hos Jacob igen ville mamma och Lena sjunga kareoke, så kvällen slutade med väldigt fin kareokesång, från alla håll och kanter. Tillslut vågade även jag mig på det. Det var kul, men inget jag gör igen i nyktert tillstånd... Kanse när man fått i sig lite mer?

Hur som hälst var det en kul kväll med en galen Max som körde i 140 km/h på en 60 väg. "Jag är lite gaskåt..." Jo, tack. jag märkte det!

Idag ska jag och ida nog ta en sväng till gymmet. Om hon någon gång kan komma hem och ringa mig, vill säga!

Amanda - Praktik imon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0