gårdagens utgång

Igår var det som sagt utgång med förfest hos Emms i holm. Oj, vilken utgång det blev! Längesen jag hade så kul!

Förfesten var totalt galen. Emma, Ida, Louise och jag plus mycket snurr, barbie-girl, spice girls och las ketchup. Det kan inte bli bättre. Många kort blev det med, som jag iofs inte borde skyllta med, men va fan... Lite får man väl bjuda på!


Det började med mys i soffan med Emmas hemmagjorda kesella-glass (ja, detta är kvällens mest normala kort ^^)


Nej, det hade inte börjat gå ut för än, även om bilden indikerar detta...


Kameran i högsta hugg!


Backen börjar luta lite nu...


Ja! Vi leker att vi är fjorton och snurrar så mycket vi kan, sen lägger vi oss ner på golvet och skrattar så att vi inte kan komma upp! JA! HAHA!


Eller så kan vi låssas att cidern är en mick och så sjunger vi Dancing Queen för kung och fosterland!


Ett annat alternatvi är att krypa runt och leka porrdrottning!


Stå upp går lika bra, om inte bättre!


Här gjorde vi en 360 och svidar om till balletdansös


"If you wanna be my lover, you gotta get with my friends, make it last forever, friendship never ends" Oh Yes!


Shake it baby!


Det är tufft att vara värdinna, arg matte till galen hund, porrstjärna och balettdansös på samma gång!


Golvet var en välbesökt plats!


We're rocking your world


Let's strike a pose!


Notera bh-bandet!


Emma "Porret" Karlsson


Kvällens slutade på tre hjärtan, jag och Louise inne på toan. Vi fick gå föra kön för Lojsan var i kris! HAHA!

Efter några festliga timmar i holm tog vi en taxi in till stan. I taxin hade vi disco och chaffisen älskade det! Han släpte av oss på lilla torg och vi gick till Bulls för att möta upp Lovisa, Anna och Anna. Därefter drog vi till BoB för att hänga in jackorna för att sedan ta oss vidare till tre hjärtan. Där var det livemusik och vi dansade och sjöng hela natten lång tills vi alla såg ut som dränkta katter. Vid halv tre tog ja, Ida och Sofie oss hem på varsin cykel. En väldigt lyckad kväll som slutade med att jag spillde o'boy i trappan som jag torkade upp med en vit kökshandduk. Hopsan! Mamma var inte lycklig i morse....

Nu längtar jag tills nästa lördag då jag och Ida ska få vår överraskningspresent  av Sofie och Emma! :)

Amanda - Tack för en underbar afton flickor! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHHA FINT ATT MITT LINNE ÄR FÖRKORT PÅ TYP ALLA BILDER UTOM 2 MOAHHAHAHAHHAHAHAH kolla min vinkel på balletdansös bilden hahahaha alutar åt ett håll som ett ben inte borde kunna luta åt MOAHAHHAHAHA MIss u!!!

2009-04-27 @ 20:57:34
URL: http://memorys.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag tycker linnet har perfekt längd ^^ Jag längtar tills på lördag! :)

2009-04-27 @ 21:17:23
Postat av: Emma

haahah okej skönt att någon tyckte det!!!! HAHAH Va bra att du längtar!!! Har bara inte för stora förhoppningar har hällre typ förväntningen att det blir en hämtpizza film från viddan och alldeles för mycket godis...

2009-04-28 @ 08:09:52
URL: http://memorys.blogg.se/
Postat av: ALICIA - shopping & foto

sköna bilder ;)

2009-04-28 @ 08:20:45
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Emma, det är det som är min högsta dröm fattar du väl? HAHA

2009-04-28 @ 18:12:06
Postat av: Emma

Hehe jag viste väll att du hade oanade cravings!

2009-04-28 @ 19:49:22
URL: http://memorys.blogg.se/
Postat av: amanda

oanade? Knapast! de är väldigt anade!

2009-04-29 @ 19:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0