Ida och AManda 19 år


Första bilden för kvällen blev på Emms. Det var meningen att de skulle vara på tjejerna som satt bakom men Emma, linslusen själv, stack fram huvudet ;)


Fina flickor! :) Anna, Ida och Sofie


Paketöppning :D Jag, Ida och Linn


Louise, Ida, Fia, Linn, Linda och ryggarna på Sofie och Anna :D


Lakrits-shott, Ohyes!


Medan jag och Emma tog en 2:a lakrits tog Linnéa och Ida en 4:a tequila


Sedan byttes det planhalva och Ida tog en lakrits-shott


Så gjorde Linnéa med, hon ser liiite besatt ut får jag nog lov att säga....


Emma och jag tog en lakrits till, sen tog pengarna slut ;) HAHA!

Amanda - Toppenkväll! I eftermiddag blir det Drott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0