Långfredagen

Tjoho!
Underbar dag har det varit idag! Vaknad av att solen lös in genom fönstret, fick panik och trode att jag försovit mig, kom på att jag hade påsklov och låg därför kvar och njöt! :D Vid 12 ringde Ida och ville leka, så jag cyklade hem till henne där vi spenderade eftermiddagen i hennes trädgård med musik, solbad och hopp på studsmattan. Vi hann även med att gå och köpa en varsin twister. Underbart! När jag kom hem och mamma frågade vad vi hade gjort hela eftermiddagen och jag berättade ovanstående, började hon skratta. Hon tyckte vi var barnsliga som hoppade och köpte århundradets barnsligaste glass. Men den är gooood! :)

Igårkväll var jag så fruktansvärt trött. Jag satt som en zombi vid kvällsmaten. Varken jag eller mamma orkade göra någonting. Vi finderade på lite guitar hero, men kom på att vi då var tvugna att stå upp och la ner det projektet. Istället spelade vi kort åt godis och kollade på Nile City hundrafemkommasäääääääääääx. Klockrent!

Nu ska jag, mamma och Roffe kolla på så ska det låta och underbara älskade :)

Amanda - Myys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0