lördag

God Eftermiddag!
Idag ärd et som bekant lördag, en fin lördag dessutom! Ikväll ska vi iväg till några gamla kompisar till familjen som vi inte träffats sen i sommras. Tror att det kan bli trevligt :)

Går var jag och Ida som sagt på spinning. Det var satans jobbigt, men minst lika kul, så det blir fler gånger! :) Efter det var det hem och äta grillade hamburgare och sedan kom Ida och hämtade upp mig och vitog en sväng till Hemmakväll på Linnehed, eftersom att den i stan håller på att renoveras om. (Enligt Ida iaf) På hemmakväll köpte vi lite godis och hyrde Casanova med Heath Ledger som huvudrollsinehavare. När vi ligger i min säng och första bilden på honom kommer upp på min pyttelilla TV-skärm säger jag att det är väldigt synd att han är död. Ida blir helt chockad, VA? Är han död?! Jag skrattar lite åt min kära vän och hennes totala ointresse för kändisvärlden. Ja, svara jag varpå hon frågar när han dog. Jag svara att han dog av en överdos i februari förra året. Det kan jag nog ha hört... är hennes svar då. Ja, älskling, jag skulle tro det med!

Till filmen drack vi även cola och åt glass med varma hallon, samt åt lite av godiset vi köpte. Till vårt försvar: Vi har spunnit! HAHA!

Amanda - Ska snart göra mig iordning inför kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0