Ny vecka

Måndag idag. Har vatt på praktik, inte mycket att göra, men imon blir det lite behandlingar så det blir kul :)

Jag och Ida var på skivstången idag, sjukt jobbigt, som vanligt, men det är ännu skönare på hemvägen! För övrigt är det ju trevligt att ha en välkomstkommité när man kommer hem. Nu när det är så fint väder brukar det ofta vara grannar ute på gatan, så även idag. Grannar + vän. Just dessa grannar heter Abbe, Eliott och Oliver och vännen heter, inget mindre än, Fredrik Ljungberg. Om han någongång skulle vilja fria till mig får han fan välja bättre tillfällen att komma på besök! Jag menar först hade jag maginfluensa och nu var jag genomsvett från träningen. Varför hade han inte kunnat komma förbi i lördags när jag hade min svarta v-ringade klänning och klackar på mig liksom?

Nu ska jag ta en kopp te, en halv grapefrukt, lite nötter och torkade aprikoser och mysa framför en film i min mjuka säng! ♥

Amanda - Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är ju bara sååå typiskt, hahah !! :D

2009-04-28 @ 13:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0