okej, vi försöker igen

Hoppas på att detta inlägg inte kommer vara lika aggresivt som förra, men lovar inget p.g.a. klädproblem.

Efter lite tacoköttfärs, champinjoner, creme fraish och natschos kändes bikiniångesten lite bättre. Efter några torkade aprikoser orkade jag inte bry mig längre. Men nu har jag dock ett annat problem. Det blir utgång ikväll, men what to wear? Personligen är jag jävligt sugen på min studentklänning, de höga svarta skorna och en jeansjacka. Två problem i den outfiten.
1. Det är ju duktigt idiotiskt att använda studentklänningen innan studenten
2. Jag har ingen jeansjacka
Därmed utesluter vi det. En annan lösning på problemet är att leta fram något ur sommargarderoben, eftersom solen strålar så fint. Men chansen är ju å andra sidan större att Robert Pattinson friar till mig än att det fortfarande är 20 grader varmt när vi cyklar hemmåt i natt... Dessutom känner jag att jag vill ha klänning på mig. Hälst en sån man har på studenten ni vet.... :P jag får ta en liten lookie i garderoben och se vad vi kan hitta på för något roligt. Man kan ju annars ta en tripp en trappa ner och leta efter något i gömorna i mammsens lilla klädsamling. Det ser med andra ord inte ljust ut!

Amanda - Ett annat alternativ är jogginbyxor och studenttröjan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0