Påskafton

Idag är det påskafton och även idag är det underbart väder ute! :) Jag och ida gick en sväng runt Nissan med Exa. Påvägen hem köppte jag en twister. Igen. För en gångs skull har jag förälskat mig i en av de billigaste och minsta glassarana. Olikt mig! Nu har jag fått ett skoskav till och det är lagom skönt.

Ikväll ska jag vara hemma och ha påskmys med min mor. Eftersom pappa och Alfred är i Danmark och Anton skulle lana fick jag dåligt samvete när mamma skulle sitta ensam på självaste påskafton. Jag tror vi kommer få det mysigt ändå! :)

Imorgon ska vi till mormor, och enligt traditionen ska vi rulla ägg och förhoppningsvis blir det påsktårta :D

Nu ska jag plocka iordning på mitt rum och sen ska jag sätta mig ute med en bok i solen ett tag innan jag och mammsen börjar på maten.


Amanda - PUSS

Kommentarer
Postat av: Linnea

NI är ju bara föööör söta asså ! :D

2009-04-11 @ 18:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0