påsklov

Äntligen har jag påsklov och det ska bli sååå skönt! Dock vet jag inte vad jag ska hitta på då alla mina fina vänner (förutom Varbergarna) har haft lov denna veckan. Det kommer nog bli lite långtråkigt och väääldigt mycket sovande...

Idag så hade vi avslutning i näringslära. Anna bestämde att vi skulle gå till Läjet och tre toppar för att köpa glass. Gillade vi det? Eh, jaa!


Underbara Linnéa


Hela klassen blev förälskade i lammen


När alla står och beskådar dessa sötingar knäcker Jasmine ur sig: Åh, lammfilé! Det var inte populärt!


"Två strandade valar" Jonna, känner du igen dig? HAHA!


Det var inte många som medverkade, dock åt vi som om hela klassen var där.. ;)


Vi hade i alla fall tur med vädret, dock inte lika tur med den lite för vattnade gräsmattan...


HAHA! Den ena är ju snyggare än den andra! Gemina och Linnéa ♥


Fina flickor :)


Nu har jag värstingskoskaven och fett ont i benen (för dom som inte vet det är det långt till Läjet). Nu ska jag nog ta en dusch och sen krypa ner i min säng. Okej, det var önsketänkande det sista...

Amanda - PÅSKLOV!


Kommentarer
Postat av: Linnea

hahah ! snäll bild på mig och gemina du vet :D:D !! Ser ut som två muppar ju :P. Älskar dig ändå ! Hör av dig på lovet så leker vi !!!

KYSSA<3

2009-04-09 @ 21:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0