Så kan det gå när inte haspen är på, eller när poolerna möts..

Detta inlägg är tillägnat min kära vänn Emma Iceis Karlsson!

Tack så mycket för alla galna inlägg! Trot eller ej, men jag kom ihåg att du sa att du skrivit ett x antal. Haha! Jag tror att det antagligen bara är vi som fattar humorn... Men vad gör det när det faktiskt bara finns två pooler? Vill även passa på att tacka dig (och självklart Sofie) för presenten, som jag ännu inte vet något om! Jag kommer nämligen inte ihåg om jag gjorde det igår.........


Underbara du!

Amanda - Bara för att jag har en helsilvrig bikini och du en som bara är guldprickig!

Kommentarer
Postat av: Emma

offended!!!! haha jag är ju alltid lite bättre!! haha eller vad vad det vi sa???? :P jag tror med att det bara är du och jag som förstår vår humor... tur är att det är någon som gör det!!! Tack för en trevlig kväll igår förresten!!! Jag satt hemma innan och pillade med lite saker som ni två små busungar inte kommer få reda på förrens det är dags för er att veta... typ hehe moahahaa!!!



och okej jag erkänner! din bikini är lite snyggare än min! men fortfarande, guld slår silver... vilket är t.ex. dyrast, första medalj, mest värdefulla myntet, och man vill ju hällre höra att man är någons guldklimp än att få höra "å du är min lilla silverklimp!" hehe då har jag fått det sagt med!



Love u snygging!!! även om du är lite svedd efter en dag i solen! vi ses snart puuuuussssss!!!!!!



ps. borde skriva fler komentarer om jag får inlägg ämnade för mig... hehe



pussssss

2009-04-04 @ 22:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0