Surprise

God Morgon!
Nu har jag precis ätit frukost, så jag är mätt och belåten. Ska snart ta en promenix runt nissan med min vän mobilen :)

Jag glömde att berätta att påskharen var här igår! ;) Jag och Anton fick leta reda på varsit påskägg i vardagsrummet. Mitt låg i TV-bänken, en vanlig fyndhörna i dessa dagar. (jag tänker på min nya Bruce-skiva :P) I ägget låg det en hundralapp och ett kinderägg! Och hur länge sen var det inte man åt kinderägg? Gott som satan är det, men det är inte så att man går och köper det så fort man är på hemmakväll, jag är lite för stor för det kan jag tycka! ;) Det roligaste med kinderägg när man var liten var att det fan en leksak i, det roligast med kinderägg nu är att det finns en laksak i  ;)


Kolla vad jag fick! Visst är han söt? Jag har döpt honom efter hans matte; Pingu! HAHA!
(Jag vet, bilden är kass, men han är max 2 cm hög, så det var inte så himmla lätt ska ni veta!)


Amanda - Tack Påskharen för familjens nya tillskott! ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahah ! Inte illa !! Älska kinderägg <3

2009-04-12 @ 12:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0