uppdatering

det var ett tag sen jag bloggade och kände att en uppdatering var behövlig!

I helgen var jag och Ida och kollade på Måns på K-rauta (stavning?) på kvällen gjorde vi tacopaj och åt cheescake. Sånt gillar vi! :D


Måns sjunger, ja han är snygg.


Måns har snygg klädstil, ja, han är fortfarande snygg.

Idag har jag vatt ledig så jag bestämde mig för att ringa runt efter praktikplats. Åh! Vad jag blev lättad när hotell tylösand ville ha mig där! ;) Kände mig dum när jag ringde bara 2 veckor innan praktiken ska börja, men det gick ju som sagt!

Nu ska jag kolla The dark knight med Anton :)

Amanda - If you've ever seen a one armed man then you've seen me


Kommentarer
Postat av: Emma

sexiga pingvin! du äro en liten turig gris... hehe menar pingvin! sorry lätt hänt!!!:D Tänkte bara säga att det är lite tomt på denna sidan av polen och ser ifram emot fredag då jag möter er ute!!! Hoppas att det går bra! men kunde inte tacka nej till "lätttjänade" pengar.. hehe om man anser att 2 barn och ett spädbarn är lätt att passa... heh men men! shit happens every time a cow takes a piss, som vi säger här på landet! ska bli kul att träffa dig och glöm inte att påminna mig och pengarna du kan få de i shotts om du vill:D Nej ska gå och lägga mig nu!! puss och hej liverpastääj (tänk dig en engelsman säga det du!)haha hade varit roligt!!!



nej nu säger jag goda natten,välkommen!!



pussssssss

2009-04-01 @ 22:35:49
URL: http://memorys.blogg.se/
Postat av: Emma

AHHHHH jag blir så ledsen jag skrev ett as långt inlägg som jag måste skriva om för det försvann!!!!!



sexiga pingvin du är en turig gris! hehe naj jag menar att du är en en pingvin hehe turig sådan, lätt hänt! är lite ensamt på denna pol! om det är nord eller syd har jag ingen aning om men det beror väll på hur man ser det, är upp ner eller ner upp... spelar egentligen ingen roll... hehe Tänkte bara säga att jag träffar er ute på fredag eftersom att jag fick ett erbjudnade om att tjäna "lätta pengar" jag hoppas däremot att pengarna är tunga men lätta att tjäna.. och de som säger att 2 barn + en bebis är lätt att passa kan ju ta sig någon stanns... men men shit happen every time a cow takes a piss som vi säger här på landet! nej du nu ska jag gå och lägga mig så att jag överlever the mördardag imorgon!! puss hej liverpastäääj (hehhe tänk dig en engelsman säga det du!!)



naj ska hälsa goda natten välkommen nu!



pusss <3

2009-04-01 @ 22:42:54
URL: http://memorys.blogg.se/
Postat av: Emma

AHHHHH jag blir så ledsen jag skrev ett as långt inlägg som jag måste skriva om för det försvann!!!!!



sexiga pingvin du är en turig gris! hehe naj jag menar att du är en en pingvin hehe turig sådan, lätt hänt! är lite ensamt på denna pol! om det är nord eller syd har jag ingen aning om men det beror väll på hur man ser det, är upp ner eller ner upp... spelar egentligen ingen roll... hehe Tänkte bara säga att jag träffar er ute på fredag eftersom att jag fick ett erbjudnade om att tjäna "lätta pengar" jag hoppas däremot att pengarna är tunga men lätta att tjäna.. och de som säger att 2 barn + en bebis är lätt att passa kan ju ta sig någon stanns... men men shit happen every time a cow takes a piss som vi säger här på landet! nej du nu ska jag gå och lägga mig så att jag överlever the mördardag imorgon!! puss hej liverpastäääj (hehhe tänk dig en engelsman säga det du!!)



naj ska hälsa goda natten välkommen nu!



pusss <3

2009-04-01 @ 22:45:13
URL: http://memorys.blogg.se/
Postat av: Emma

haha du fick två nästan likadana!!! trodde inte att det första skickade så skrev om!!!! ah läs det första det är bäst!! hehe

2009-04-01 @ 22:46:16
URL: http://memorys.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe sorry för alla tusen inlägg men det cpade sig väligt mkt igår!!!! hehe du fick vist två likadana och ett vanligt cp inlägg, men nu kan du inte klaga på att du inte får inlägg i alla fall!

2009-04-02 @ 10:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0