090819

Ullared stod på schemat, men ingen resväska kom med hem. Dels för att vi var för snåla och.. ja, vi var helt enkelt för snåla! HAHA! Ida och Amanda i ett nötskal?! Vi fick i alla fall landets snyggaste gummistövlar med oss hem. Lycka!

Ikväll ska jag och ida leka sofistikerade affärskvinnor och äta ost och kex. Men mina chibbe kommer även med på ett hörn! Nu förtiden är jag inte alls sugen på godis eller nått sött, utan jag skule kunna döda för en påse chips. Jag spelade upp 85 kr på liseberg, bara på estrella-hjulet! Tillslut erbjd David sig att stanna på närmsta mack. Taget sa jag, och sen åkte vi hem! ^^

Nu vill jag att mamma ska komma hem så att jag får visa mina gummisar! :D

Amanda - By the time we meet the morning light I will hold you in my arms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0