090820

Vill börja detta inlägg med att berätta att Anton börjar skolan idag! Mohahaha!

Igår, hemma hos Ida, blev det Pearl Habor och som jag bölade. Det var inte lite snyftningar här och var, utan jag totalt stor-tjöt!
Rafe: You can't die, do you know why? You're going to be a father
Danny: No, you are
Och så dör han och vad heter sen ungen? Jajamen! Danny. Åååååh!

Eftersom att Becka också börjar skolan idag var hon hemma och hon satt nere i källaren med oss. Jag och Ida var oense om vilken film vi skulle se så jag frågade Becka, varpå hon svarar, med käften full av chips, salami och brieost: Jag kom bara ner för att äta! Ja, det är bra att du är ärlig!

Amanda - Jag ♥ GUMMISARNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0