090821

En fruktansvärt sliten dag. Jag och Ida har bakat, jag åt mina tanter och min farbror och hon åt Axels fotbollslags cup imorgon. Lagom till vi va klara kom lilla Emma. Hon passade så klart på att äta, och det var hon inte ensam om! Vi låg och kollade på Pretty Woman och snackade om allt och inget. Och töntade oss. Om jag nyser två gånger i rad säger Emma prosit, prosit, jag säger tack, tack, Emma säger varsågod, varsågod, Ida säger prosit, prosit, jag säger tack, tack, Ida säger varsågod, varsågod. Och det roliga är att det kommer hel automatiskt. Som att färdas bakåt i tiden till grundskolan. :)

Igårkväll vågade jag inte kolla på åter till cold mountain eftersom att det blev så sent. Får börja kolla på den när det är ljust ute idag ist. :) Jag är töntig, jag vet det!

Amanda - My tires were slashed and I almost crashed but the Lord had mercy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0