090824

Godmorgon gott folk! Jag vaknade 09:28 gick upp satte på Bruce på spotify, la mig i soffan och däckade till Ida ringde för 10 minuter sen. Väldigt obra!

Nu har jag hunnit trycka i mig några köttbullar och ska snart göra mig iordning för staden. Jag och Ida ska göra några Norge-ärenden och sen ska jag till tandläkaren, för jag tror inte att det är en visdomstand jag håller på att få, jag tror att jag har sprungit på en inflamation. Så det är bäst att kolla upp det innan Stavanger.

Nu har jag slutat jobba. Känns skummt! Bjöd mina tanter och min gubbe på muffins igår så de blev nog glada! :)

Igår spelade jag, mamam, Anton coh Alfred med andra ord. Like allway! Ett spel där man ska förklara ett speciellt ord för sin lagmedlem. Jag och mamam var i ett ag och på min bricka stod det Karl-Alfred. Nu råkar det vara så att det är min lillebrors halva fullständiga nanm. Karl Helge Alfred Gustafsson heter han, så jag pekade, i god tro om att min mor skulle sätta den direkt, på Affe. Hon börjar bra med "Alfred", "bra, mer?" sa jag. "Ehh. Oskar? Anton? Alfred?" Hysteriskt: JAG VET INTE VAD HAN HETER! Haha! Fy fan vad hon kommer få höra detta! ^^

Amanda - 8 dagar till Norway :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0