dagen

Har precis duschat efter att ha spenderat hela dagen på stranden med mor och far. Hela och hela, tre timmar, det räckte lyckades bränna mig ändå!

Nu sitter jag med håret i små bollar på huvudet. Hade tänkt att det skulle bli lockigt tills ikväll. Och eftersom att min snälla mamma vägrar rulla upp mitt hår på spolar var detta det enda sättet jag kunde komma på. Kommer ihåg när jag hade sånhär frissa seriöst när jag gick på lågstadiet. Hade sett det på någon kändis (kan det ha vatt någon i spice girls kanske?) och tyckte att det var super häftigt! HAHA!

Ikväll ska vi hem till min faster för att fira mina två kusiner. Jossa har fyllt 21 och David har pluggat klart. Kommer nog mycket folk så det blir säker kul! :) Som alltid!

Amanda - Samma gammla problem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0