helgen

Jag har haft en underbar helg! Lördagkvällen spenderas hemma hos familjen Lydén med David, Josse och Jasse. Tillsammans med min faster Rita åt vi tacos. Sen langade David fram Jägern och Josse hittade lite annat smått och gott i sina gammla gömmor. Tillslut körde Rita oss in till stan där vi hamnade på Cafét. Eftersom att min faster ville gå och lägga sig kom vi in till stan ganska tidigt så där var knappt en kotte, men vi satt och snackade och rätt som det var va innegården smockad. Ida och Karin kom förbi ochdet visade sig att Karin och David känner varandra genom jobbet. Så kan det gå.

Sen blev det kebbab house, jag hade lämnat kvar mitt kort på Cafét så jag och David fick gå tillbaka för att hämta det. Äntligen tillbaka på Houset stängde jag och Ida stället och gick sedan till Stora torg för att ta en taxi. Jag var hemma vid 3 och hoppade då bums i säng.

Klockan nio var det upp igen för att spendera en ultimat bakisdag med kusinerna. Det blev mycket Donken, BK, Ben & Jerry, godis och Chips. Allt man kan tänka sig för att må en aningens bättre en sånhär dag. Dock låg vi inte hemma i soffan, utan vi tog med våra småsyskon och åkte till gbg ch Liseberg.

Det var helt underbart att tillbringa så mycket tid med mina kusiner och vi planerar redan att göra om det nästa sommar, fast då i New York där Jasse ska jobba i år.

Nu kommer snart Jasse hit för att bli knådan och sen ska jag till jobbet.

Amanda - ååååh, JUDAS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0