jobbdag

Jobbat kväll idag. Började 15.15 och slutade 20.00, vilket var ganska lagom för en förkyld Amanda. Jag hostar och nyser så mycket att jag har träningsvärk i magen. Inte bra.

Justa nu är jag ltie små irriterad på mig själv. Jag säger inte att jag är den smartaste personen i denna värld med att jag är inkapabel till att läsa ett schema är fan inte bra! Jag har sagt till Linnéa att jag är ledig på onsdag nästa vecka, för då skulle vi + Emma och Jonna till Väla, men nu ser jag när jag tittar att jag inte alls är ledig. Jag ska jobba från 13-20. Joy!

Kortis dag imon! Slutar 1 så det är skönt. :) Ska nog göra glass på eftermiddagen.

Amanda - Två sista OTH-avsnitten innan sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0